
Innleggelse
Innleggelse
Innleggelsen
I resepsjonen tar vi i mot dere og registrerer all informasjon, inkludert sykehistorie og henvisning dersom dette følger med. Som oftest har vi mottatt dette på forhånd
Innleggelsesskjemaet og oppdragsbekreftelse gjennomgås og signeres. Vær oppmerksom på at vi har registrert riktig telefonnummer og e-postadresse til deg.
Du blir spurt om hvilken betalingsform som du ønsker å benytte deg av. Vi vil også be om informasjon om hvilket forsikringsselskap dyret eventuelt er forsikret i. Vi har mulighet til å gjøre direkteoppgjør med enkelte forsikringsselskap. Vi kan tilby betalingsutsettelse gjennom Dyrekonto hos Ressursbank. Vi utsteder dessverre ikke faktura.
En dyrepleier fra inneliggende avdeling kommer deretter for å hente dyret ditt. Vi benytter egne leiebånd hos oss på grunn av hygienekrav.
Medbrakte tepper, bamser og lignende ønsker vi at dere tar med hjem. Det er strenge krav til sykehushygiene gjør at vi ikke kan ha med personlige gjenstander i områder/bur som skal være rene og lette å rengjøre.
Dagen hos oss
Når dyret ditt er innlagt hos oss, utfører vi de undersøkelser/behandlinger som er planlagt. Vi ringer deg når vi er ferdig med disse, eller har ny informasjon av betydning for den videre behandlingsplanen. Dere vil også bli informert om eventuelle kostnader videre.
Dersom veterinæren ikke har tatt kontakt innen kl 15:00, kan du ringe for å høre hvordan det går.
Vi vil alltid ta kontakt dersom tilstanden endrer seg, eller dersom noe uforutsett skjer.
Når tilstanden er stabil, vil ofte pleierne fra inneliggende avdeling sende ut tekstmelding om hvordan det går i løpet av dagen.
Å besøke dyret sitt er naturlig nok noe mange ønsker. I noen tilfeller er dette greit og også nødvendig, men i de fleste situasjoner ser vi at dette stresser dyret mer enn nødvendig. Dyret har som oftest funnet seg til rette hos oss, og blir stresset når eierne drar igjen. Vi ønsker derfor å unngå dette, hvis ikke annet er avtalt.
Hjemreise
Det er ønskelig at dyret hentes før kl 16:00 på avreisedagen, dersom ikke annet er avtalt.
Veterinær eller dyrepleier går gjennom alt du trenger å vite om oppfølging, medisiner, kontroller osv. ved en telefonsamtale på ettermiddagen. Du får det også levert skriftlig ved henting.
Viktig informasjon blir gått gjennom på nytt, og oppgjøret ferdigstilles før dyret ditt kommer ut til deg, slik at du kan fokusere på å ta imot din firbente venn etterpå.
Etter hjemkomst vil vi gjerne at du tar kontakt med oss ved spørsmål, eller dersom noe forløper annerledes enn forventet.
Det er bare å spørre oss!
Hvis det er noe du lurer på, enten det gjelder sykdom, behandling, kostnader eller andre generelle henvendelser - svarer vi mer enn gjerne.
Åpningstider ved Oslo Dyresykehus
Timeavtaler og butikk: Man-Tors 08:30 –19:00, Fre 08:30 - 16:00.
Akuttvakt utenom ordinære åpningstider, alle dager, hele året.
Åpningstider
-
MandagDøgnåpent
-
TirsdagDøgnåpent
-
OnsdagDøgnåpent
-
TorsdagDøgnåpent
-
FredagDøgnåpent
-
LørdagDøgnåpent
-
SøndagDøgnåpent
Medarbeidere

Sykehusleder
Cathinka M. Stockinger
Veterinær
Fridtjof Emsell Larsen
Spesialist i smådyrsykdommer hund og katt, GPCert (SAS)

Veterinær
Thomas Sissener
MS, DVM, CertSAS, DipECVS, MRCVS
Veterinær
Marie Innerå
Diplomat i dermatologi
Dette sier kundene
5
Jeg var der i går med min hund, Loki. Ble oppfordret fra min faste veterinær, Anicura Ekeberg, om å dra dit. De tok meg godt imot, svært hyggelig og ikke minst tok de utrolig godt vare på ham. Jeg ringte på kvelden og på morgenen for å høre hvordan det gikk og fikk mye skryt av hvordan Loki var. Jeg var veldig urolig for hva det kunne bli, men så kunne han gå litt med bakbeinet da han kom ut. Fikk gode anbefalinger av fysio og oppfølging.Jeg er uendelig glad for dere som jobber der og Anicura. For meg viser dere mye omsorg og ikke minst gjør deres aller beste for dyrene.Det er en stor jobb å fylle, da den ikke er lett. Ekstremt takknemlig for dere.Jeg kommer tilbake for å si hei. Viktig at jeg går tilbake til stedet der hunden min var og er trygg og ikke minst et sted jeg vet hans helter jobber.Takk igjen
5
Profesjonell behandling av hyggelige og imøtekommende betjening😊
5
Tusen takk, Lena. Lykke til, og på gjensyn i Spania.
5
Brennende interesserte i å finne årsak, og lege det.Fikser det utrolige enkelt og greit, mirakler tar litt mer tid😁